اپلیکیشن اتاق تهران رونمایی شد

اشتراک‌گذاری:

نوشته‌های اخیر

 با رونمایی از اپلیکیشن اتاق تهران در نشست پنجم هیات نمایندگان اتاق تهران که دیروز سه‌شنبه ۲۲ مرداد ماه برگزار شد، اعضای اتاق تهران و تمامی فعالان اقتصادی از این پس می‌توانند از طریق این اپلیکیشن به خدمات متنوع اتاق تهران سریع‌تر و راحت‌تر دسترسی داشته باشند.

اپلیکیشن اتاق تهران در دو نسخه برای سیستم عامل‌های اندروید و iOS توسعه یافته و آماده بهره‌برداری است و علاوه بر اعضای اتاق تهران، دیگر فعالان اقتصادی که عضو اتاق تهران نیستند نیز امکان استفاده از برخی خدمات آن را خواهند داشت.

در اپلیکیشن اتاق تهران، اطلاعات اعضا و دارندگان کارت عضویت و بازرگانی اتاق تهران و همچنین اطلاعات مربوط به گواهی مبدا صادر شده برای کاربران قابل دسترس است. همچنین کاربران این اپلیکیشن می‌توانند با استفاده از آیکون خدمات مشاوره، نیازها و سوالات خود را بارگذاری کرده و پاسخ آن را از کارشناسان اتاق تهران دریافت کنند.

از دیگر خدمات ارائه شده در اپلیکیشن اتاق تهران می‌توان به خدماتی چون امور ویزا، دوره‌های آموزشی، امور تشکل‌ها و مرکز داوری و اطلاع‌رسانی در مورد رویدادها و اخبارهای اقتصادی، آخرین آمار واردات و صادرات کالا، آخرین قوانین و مقررات، اطلاعات کدهای تعرفه گمرک، دریافت نشریات و کتاب‌های منتشر شده، درخواست دریافت ایران کارت (عضویت در باشگاه اعضا) و … اشاره کرد.

همچنین این اپلیکیشن به‌گونه‌ای طراحی شده است که رابط کاربری مناسب داشته و روی دستگاه‌های مختلف قابل اجرا باشد. هم‌چنین امکان شخصی‌سازی اپلیکیشن، افزونگی کم برای کاربر و حجم مناسب، ادغام رسانه‌های اجتماعی، امکان جست‌وجو در تمامی محتوای اپ و قابلیت صندوق پستی را هم دارد.

جهت دریافت اپلیکیشن اتاق تهران به لینک زیر مراجعه کرده و نسخه موردنظر خود را مطابق با توضیحات ارائه شده در بروشور (اینجا)دریافت کنید.

دریافت اپلیکیشن اتاق تهران  

دریافت بروشور راهنما

http://www.tccim.ir/News/FullStory.aspx?nid=61109

مشابه این پست
Related

سامانه‌های حاکمیتی از کارکرد واقعی خود فاصله گرفته‌اند

حسن فروزان‌فرد، رئیس کمیسیون حکمرانی سازمانی اتاق بازرگانی تهران،...

سیاست‌های انقباضی بانک مرکزی تولید را ضعیف کرد

اعضای کمیسیون سرمایه‌گذاری و تأمین مالی اتاق ایران با...

بودجه، محور فعالیت‌های اتاق بازرگانی را در سال آینده مشخص می‌کند

روزهای پایانی سال همواره با تلاش برای شروعی دوباره...