کمپین نفس به همت بخش خصوصی برای کاهش آثار منفی همه گیری ویروس کرونا

اشتراک‌گذاری:

نوشته‌های اخیر

بخش خصوصی با راه‌اندازی #کمپین_نفس به مدیریت بحران #کرونا وارد شد. اهداف کمپین:
۱- هم اندیشی در اقسام کارهایی که بخش خصوصی می تواند در مقابله با همه گیری ویروس COVID-19 انجام دهد.
۲- تدوین و انتشار دستورالعملهای لازم برای بنگاههای اقتصادی در مبارزه با بیماری
۳- ساماندهی تشکلهای بخش خصوصی در مقابله با بیماری و بسیج اعضای خود در این زمینه
۴- گرداوری کمکهای مالی برای تأمین کمبودهای لوازم و تجهیزات لازم در مقابله با بیماری و تهیه اقلام مربوطه
۵- احصاء مشکلات بخش خصوصی، ناشی از این بیماری و تلاش برای حل آنها با کمک اتاقهای بازرگانی
۶- تلاش و همکاری برای باز نگه داشته شدن مرزها بر تجارت خارجی کشور و کمک به استقرار تمهیدات بهداشتی و پروتکلهای قرنطینه در مبادی صادراتی
۷- طراحی و اجرای ابتکارات (initiatives) در مقابله با گسترش بیماری
۸- طراحی و اجرای کمپینهای اطلاع رسانی و تبلیغاتی با هدف بسیج توان بخش خصوصی و نشان دادن پشتیبانی بخش خصوصی از مقابله با بیماری. برای هم نفس می‌کشیم تا تنی از نفس بازنماند.
#نفس
#بخشخصوصیهمیاری_عمومی

@nafas_campaign

مشابه این پست
Related

سامانه‌های حاکمیتی از کارکرد واقعی خود فاصله گرفته‌اند

حسن فروزان‌فرد، رئیس کمیسیون حکمرانی سازمانی اتاق بازرگانی تهران،...

سیاست‌های انقباضی بانک مرکزی تولید را ضعیف کرد

اعضای کمیسیون سرمایه‌گذاری و تأمین مالی اتاق ایران با...

بودجه، محور فعالیت‌های اتاق بازرگانی را در سال آینده مشخص می‌کند

روزهای پایانی سال همواره با تلاش برای شروعی دوباره...