مجمع عمومی عادی سالیانه انجمن مدیریت کیفیت ایران برگزارشد

اشتراک‌گذاری:

نوشته‌های اخیر

به گزارش روابط عمومی انجمن، مجمع عمومی عادی انجمن مدیریت کیفیت ایران روز چهارشنبه ۴ تیر ۹۹ در خانه تشکل های اتاق بازرگانی تهران برگزار شد. انتخاب بازرس جدید انجمن ، اتفاقی بود که در این روز و این مجمع روی داد. اما انتخابات تنها دستور جلسه دیروز نبود و اعضای مجمع در موارد دیگری نیز تصمیم گیری نمودند.

دستورجلسه این مجمع ، در ادامه ذکر شده است:

گزارش عملکرد هیات مدیره، مالی و بازرس انجمن.
تصویب صورتهای مالی ( ترازنامه منتهی به ۹۸/۱۲/۲۹)
انتخاب بازرسان انجمن.
به گزارش روابط عمومی انجمن ؛در ابتدای این جلسه اعضای حاضر در جلسه از میان خود آقای دکتر شکرخدایی را به عنوان رئیس جلسه، آقای دکتر فروزان فرد و آقای جراحی را به عنوان ناظر هیئت رئیسه و آقای امیر حیدری را به عنوان منشی هیئت رئیسه در حضور آقای مسعود عرفانی بعنوان نماینده اتاق بازرگانی ایران انتخاب نمودند.

در این جلسه آقای دکتر شکرخدایی، نایب رئیس هیئت مدیره انجمن ، گزارشی از فعالیت‌های عملکرد انجمن مدیریت کیفیت ایران در سال ۱۳۹۸را ارائه کردند.

سپس آقای دکتر فروزان فرد، خزانه‌دار انجمن، در خصوص درآمدها و هزینه‌های مالی انجمن گزارشی ارائه نمودند و در نهایت آقای مهندس بصرایی، بازرس انجمن، گزارشی از فعالیت های هیات مدیره و بررسی امور مالی ارائه نمودند و اعضای مجمع با موافقت خود گزارش مالی و هیات مدیره را تصویب نمودند.

سپس آقای دکتر شکرخدایی، نایب رئیس انجمن، برنامه انجمن برای سال آینده را مطرح کردند که این برنامه با چند پیشنهاد توسط اعضا، به تصویب حاضرین مجمع رسید. همچنین مجمع برای تغییر حق عضویت حقیقی و حقوقی را به هیات مدیره انجمن تفویض اعلام نمودند که تصمیم گیری شود.

در نهایت انتخابات بازرس انجمن برای یک سال آینده برگزار شد و بازرسین اصلی و علی البدل به شرح زیر انتخاب شدند:

آقای کاظم بصرایی ؛مدیر منابع انسانی شرکت رادیاتور ایران (بازرس اصلی)
آقای معید درزی ووش، نماینده مدیریت شرکت بین المللی ایریتک (بازرس علی البدل)

مشابه این پست
Related

آیین پایانی سیزدهمین دوره جشنواره ملی بهره‌وری در اتاق بازرگانی ایران برگزار شد

مراسم اختتامیه سیزدهمین دوره جشنواره ملی بهره‌وری با همکاری...

دوازدهمین جلسه کمیسیون حکمرانی سازمانی اتاق بازرگانی تهران: از گزارشگران فساد حمایت نمی‌شود

در دوازدهمین جلسه کمیسیون حکمرانی سازمانی اتاق بازرگانی تهران،...