رونمایی از مدل سام برای ارزیابی موفقیت پایدار بنگاه‌ها

اشتراک‌گذاری:

نوشته‌های اخیر

حسن فروزان‌فرد، رئیس کمیسیون حکمرانی سازمانی اتاق تهران، با اشاره به برگزاری مراسم بزرگداشت روز ملی کیفیت در روز ۲۲ آبان در اتاق بازرگانی ایران، اعلام کرد از مدل خودارزیابی سام در این مراسم روزنمایی می‌شود.

پایدار بنگاه‌ها

۱۴۰۲/۰۸/۲۰
۹۷
این مطلب را به اشتراک بگذارید
حسن فروزان‌فرد، رئیس کمیسیون حکمرانی سازمانی اتاق تهران، با اشاره به برگزاری مراسم بزرگداشت روز ملی کیفیت در روز ۲۲ آبان در اتاق بازرگانی ایران، اعلام کرد از مدل خودارزیابی سام در این مراسم روزنمایی می‌شود.

در مراسمی که برای بزرگداشت روز ملی کیفیت در اتاق بازرگانی ایران برگزار می‌شود، از مدل خودارزیابی موفقیت پایدار بنگاه‌ها و سازمان‌ها رونمایی می‌شود.

به گزارش روابط عمومی اتاق تهران، این روش ارزیابی که به مدل سام شناخته می‌شود و از سوی انجمن ملی کیفیت ایران طراحی شده‌است، طی مراسمی که روز دوشنبه ۲۲ آبان‌ماه در اتاق ایران و به بهانه گرامیداشت روز ملی کیفیت برگزار می‌شود، معرفی خواهد شد.

رئیس کمیسیون حکمرانی سازمانی اتاق تهران و عضو هیات‌مدیره انجمن مدیریت کیفیت ایران در همین رابطه، با اشاره به گرامیداشت روز ملی کیفیت در تقویم ایرانی که مصادف با ۱۸ آبان‌ماه است، تصریح کرد که انجمن ملی کیفیت ایران موفق به طراحی مدل کارآمد و منطبق بر استانداردهای بین‌المللی ارزیابی موفقیت پایدار سازمانی و بنگاه‌ها شده‌است و طی مراسمی که قرار است روز دوشنبه ۲۲ آبان‌ماه در اتاق ایران برگزار شود، کارکردهای این مدل و چگونگی بهره‌گیری بنگاه‌ها از آن در راستای ارتقای عملکرد سازمانی و خود ارزیابی‌ها معرفی می‌شود.

به گزارش روابط عمومی اتاق تهران، حسن فروزان‌فرد با بیان اینکه مراسم روز ملی کیفیت در سال ۱۴۰۲، با شعار جهانی «کیفیت؛ دستیابی به ظرفیت رقابتی شما» برگزار می‌شود، تصریح کرد که «مدل سام» به عنوان یکی از پیشرفته‌ترین مدل‌های ارزیابی بلوغ مدیریتی و ابزاری برای کمک به انتخاب راهبردهای مناسب برای دستیابی به موفقیت پایدار سازمان‌هاست که برای اولین بار در یک مراسم عمومی و در برابر اعضای اتاق بازرگانی و بنگاه‌های بخش‌ خصوصی رونمایی می‌شود.

مشابه این پست
Related

انتصاب رئیس کمیسیون حکمرانی سازمانی اتاق تهران به ریاست کمیته فنی ۳۰۹

حسن فروزان‌فرد، رئیس کمیسیون حکمرانی سازمانی اتاق بازرگانی تهران...

همراهی با دولت چهاردهم برای عبور از چالش‌های اقتصادی

هفدهمین نشست هیات نمایندگان اتاق بازرگانی تهران، صبح روز...

حضور هیئت اعزامی اتاق تهران در ولینیوس

بیست‌ویکمین کنفرانس مبارزه با فساد در ولینیوس لیتوانی به...