سه هدف کمیسیون حکمرانی سازمانی اتاق تهران

اشتراک‌گذاری:

نوشته‌های اخیر

حسن فروزان‌فرد، رئیس کمیسیون حکمرانی سازمانی

🔺کمیسیون حکمرانی سازمانی خلف کمیسیون مبارزه با فساد است که در دوره قبل اتاق تهران فعال بود. فعالیت مدام این کمیسیون بود که ما را به سطح بالاتری به نام حکمرانی سازمانی سوق داد و در دوره جدید هیات نمایندگان این کمیسیون در اتاق تهران شکل گرفت.

🔺حکمرانی سازمانی یک مفهوم بسیط و گسترده است و کمیسیون برای حصول به نتیجه بهتر سه حوزه «تعامل با حاکمیت» برای بهبود وضعیت حکمرانی، «تعامل با اتاق بازرگانی» چرا که اتاق بازرگانی باید نمونه یک حکمرانی خوب باشد و «تعامل با اعضای اتاق تهران» که بیش از ۶۰ درصد آنها کسب‌وکارهای باسابقه هستند که باید برای پایداری و ماندگاری با حکمرانی سازمانی آشنا شوند.

مشابه این پست
Related

عبور صنایع غذایی از آستانه تحمل

دنیای اقتصاد: به گفته فعالان صنعت غذایی طی سال‌های...

در پانزدهمین نشست کمیسیون حکمرانی سازمانی اتاق بازرگانی تهران: استاندارد برای بخش خصوصی است

نشست پانزدهم کمیسیون حکمرانی سازمانی اتاق تهران و نخستین...

چالش‌های پیش روی بازار کنسرو

ظاهرا اقتصاد ایران در حال تجربه فصل جدیدی از...

بازار سرمایه به همکاری اتاق ایران برای تامین مالی نیاز دارد

همکاری اتاق ایران با سازمان بورس و اوراق بهادر...