آغاز فعالیت دوره دوم چهار کمیسیون تخصصی اتاق تهران

اشتراک‌گذاری:

نوشته‌های اخیر

انتخابات هیات رئیسه دوره دوم چهار کمیسیون تخصصی اتاق تهران برگزار شد و با رای اعضا، کاوه زرگران، حسن فروزان‌فرد، رضا پدیدار و محمدرضا نجفی‌منش به ترتیب به عنوان روسای کمیسیون‌های کشاورزی، حمایت قضایی، انرژی و بهبود محیط کسب‌و‌کار در اتاق تهران انتخاب شدند.

با برگزاری انتخابات هیات رئیسه چهار کمیسیون تخصصی اتاق تهران طی روز سه‌شنبه هشتم تیرماه، دوره دوم فعالیت‌های این کمیسیون‌ها در اتاق تهران آغاز شد.

به گزارش روابط عمومی اتاق تهران، در انتخابات هیات رئیسه کمیسیون کشاورزی و صنایع تبدیلی اتاق تهران، کاوه زرگران با رای اکثریت اعضا بر کرسی ریاست این کمیسیون نشست. در دوره اول این کمیسیون در نهمین دوره هیات نمایندگان اتاق تهران احمدرضا فرشچیان ریاست این کمیسیون را برعهده داشت و او در انتخابات اخیر نامزد حضور در هیات رئیسه کمیسیون نشد.

همچنین، علی تقوی‌فر و مهدی معصومی اصفهانی دو عضو هیات نمایندگان اتاق تهران به ترتیب به عنوان نایب رئیس اول و دوم کمیسیون کشاورزی و صنایع تبدیلی اتاق تهران انتخاب شدند.

همچنین با حضور اعضای کمیسیون حمایت قضایی و مبارزه با فساد اتاق تهران، ترکیب هیات رئیسه دوره دوم فعالیت این کمیسیون مشخص شد. بر اساس آرای اعضا، حسن فروزان‌فرد بار دیگر به عنوان رئیس این کمیسیون انتخاب شد. همچنین، با رای اعضای کمیسیون، احمد صادقیان و احمد آتش‌هوش به ترتیب به عنوان نایب رئیس اول و دوم این کمیسیون انتخاب شدند.

در انتخاباتی نیز که برای تعیین هیات رئیسه جدید کمیسیون انرژی و محیط‌زیست اتاق تهران برگزار شد، رضا پدیدار توانست بار دیگر رای اعتماد اعضا و نمایندگان تشکل‌ها در این کمیسیون را به دست آورد و ریاست خود را ابقا کرد. همچنین، فرزاد کرمانی نایب رئیس انجمن شرکت‌های مهندسی و پیمانکاری نفت‌، گاز و پتروشیمی با رای اعضای کمیسیون انرژی اتاق تهران به عنوان نایب رئیس اول این کمیسیون و مهراد عباد عضو هیات نمایندگان اتاق تهران نیز به عنوان نایب رئیس دوم انتخاب شدند.

در انتخابات هیات رئیسه دوره دوم کمیسیون بهبود محیط کسب‌و‌کار و رفع موانع تولید اتاق تهران نیز، محمدرضا نجفی‌منش با رای اعضای این کمیسیون در سمت خود ابقا شد و ریاست این کمیسیون برای دوره دو سال پیش‌رو را به دست گرفت. همچنین، بابک عابدین رئیس اتحادیه صادرکنندگان صنعت چاپ کرسی نایب رئیس اول کمیسیون بهبود محیط کسب‌و‌کار و رفع موانع تولید اتاق تهران را به دست آورد و حسین نوروزی دبیر اتحادیه تولیدکنندگان و صادرکنندگان صنعت مبلمان نیز به عنوان نایب رئیس دوم انتخاب شد.

به این ترتیب، طی دوشنبه و سه‌شنبه هفته جاری، با انتخابات هیات رئیسه ۶ کمیسیون تخصصی اتاق تهران، دوره دوم فعالیت این کمیسیون‌ها آغاز شد و انتخابات چهار کمیسیون باقی‌مانده نیز طی روزهای آتی برگزار خواهد شد.

مشابه این پست
Related

آیین پایانی سیزدهمین دوره جشنواره ملی بهره‌وری در اتاق بازرگانی ایران برگزار شد

مراسم اختتامیه سیزدهمین دوره جشنواره ملی بهره‌وری با همکاری...

دوازدهمین جلسه کمیسیون حکمرانی سازمانی اتاق بازرگانی تهران: از گزارشگران فساد حمایت نمی‌شود

در دوازدهمین جلسه کمیسیون حکمرانی سازمانی اتاق بازرگانی تهران،...